Politica de retur

Conform OUG nr. 34/2014 perioada de returnare a produselor sau renunțarea la un serviciu expiră la 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun dintr-o comandă cu produse livrate separat sau de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun dintr-o comandă cu produs format din mai multe piese. Returnarea produselor poate fi făcută fără o justificare DAR costurile de returnare a produselor vor fi suportate de către cumpărător.

Produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului sau personalizate în orice mod pentru acesta, comenzile speciale, produsele care se pot deteriora sau degrada într-un timp foarte scurt, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente, NU pot fi returnate.

Returnarea produselor se poate realiza printr-o notificare scrisă către SC Sorel Amigo SRL prin formularul de contact online sau prin email la adresa office@sorelamigo.ro 

Restituirea sumelor către cumpărător se va realiza în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea fizică a produselor la punctul de lucru SOREL AMIGO SRL situat în Lugoj, str. Ion Vidu nr. 15. Sumele restituite reprezintă doar valoarea produselor, fără alte cheltuieli suportate de către cumpărător (spre exemplu costul transportului, comisioane plătite terților, etc) și fără cheltuielile de returnare a produselor (cheltuielile de curierat nu vor fi restituite).

Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor.

Pot fi returnate produse doar în următoarele cazuri:

    • produsele nu depășesc termenul de 14 zile calendaristice de la data achiziției

    • produsele nu au fost folosite sau deteriorate în vreun fel, nu au semne de uzură și sunt în ambalajul original

    • produsele nu au fost modificate/adaptate/personalizate la cerințele clientului (spre exemplu, produsele care au beneficiat de mixarea vopselelor sau debitarea la dimensiunile solicitate de client, nu pot fi returnate)

    • produsele nu au fost o comandă specială pentru client

    • produsele sunt în ambalajul original, având toate accesoriile/piesele și etichetele, fără urme de uzură/utilizare

    • produsele se returnează doar la unitatea de ambalare (pachet, set, bax, rolă, sac, cutie)

Produsele returnate trebuie să fie însoțite de factură și bonul fiscal/chitanța, documentația tehnică aferentă, certificat de garanție, etc sau orice alt document primit împreună cu produsele.

În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare menționate mai sus sau produsele returnate sunt aduse într-o stare în care nu mai pot fi repuse în vânzare, returul va fi refuzat de către vânzător.

Pentru cazul în care produsele livrate de către curier prezintă ambalaje deteriorate se recomandă refuzul primirii coletelor de către cumpărător, produsele urmând a fi retrimise în cel mai scurt timp posibil. În cazul deteriorării vizibile a ambalajului sau produsului la livrare vă rugăm să verificați integritatea conținutului împreună cu delegatul transportatorului. Acesta din urmă este obligat să noteze rezultatul verificării într-un proces verbal sau AWB cu mențiunea: PRODUS DETERIORAT ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI. De asemenea, dacă aveți posibilitatea vă rugăm să faceți niște poze în care să se vadă cât mai bine problemele. 

Produsele rezervate în magazin și ridicate ulterior de către cumpărător nu intră sub incidența condițiilor de returnare de mai sus, întrucât cumpărătorul are posibilitatea de a verifica produsele și de a le proba în magazin.