Livrarea produselor

Livrarea înseamnă semnarea de primire a documentului de transport pentru produsele comandate. 

Livrarea produselor comandate prin magazinul online Sorel Amigo se efectuează pe teritoriul României sau în alte țări dacă este cazul, vânzătorul asigurând ambalarea corespunzătoare a produselor și transmiterea tuturor documentelor însoțitoare.

Livrarea produselor către cumpărător poate avea loc în următoarele moduri:

- utilizând serviciul de transport al Sorel Amigo SRL

- prin intermediul unui curier sau al unei firme specializate pentru transportul mărfurilor grele

- prin opțiunea de rezervare și ridicare din magazin


Pentru toate modalitățile de livrare menționate mai sus, cumpărătorul trebuie să se asigure că sunt respectate următoarele condiții:

    • Transportul produselor poate fi realizat numai până în locurile cele mai apropiate de adresa indicată de cumpărător, locuri în care mașinile pot parca în condiții de siguranță

    • Conducătorul mașinii de transport poate ajuta cumpărătorul la descărcarea produselor din mașină, dar cumpărătorul este obligat să asigure manipularea produselor de la mașină în apropiere/locuința proprie

    • Lipsa informațiilor corecte/complete pentru livrare sau lipsa răspunsului la telefon din partea cumpărătorului, conduce la întârzieri pentru care vânzătorul nu poate fi tras la răspundere, iar cazul în care este nevoie de o a doua încercare de livrare a comenzii, aceasta va fi efectuată numai contra cost

    • Forța majoră exonerează răspunderea vânzătorului pentru întârzierea sau neefectuarea livrărilor, livrarea fiind reprogramată în funcție de posibilitățile vânzătorului 


Termenul de livrare

În funcție de produs, de stocul disponibil și de distanța până la adresa de livrare, timpul estimat de livrare al produselor variază între 2-15 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii pe e-mail. Acest termen este valabil pentru comenzile plasate de luni până vineri. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică sau sărbători legale vor fi prelucrate luni sau în următoarea zi lucrătoare, în ordinea primirii lor (cronologic).

Comenzile sunt introduse pe un portal de expediții cu mai multe firme de curierat și se alocă unui curier care acceptă tipul produsului, dimensiunile și greutatea, la cel mai scăzut cost. 

Întârzieri pot apărea pentru livrări în mediul rural unde este posibil să fie alocate anumite zile în care livrează curierii.

Produsele odată predate către curier pot fi urmărite prin intermediul instrumentelor de tracking puse la dispoziție de către fiecare curier în parte, în baza AWB-ului primit prin e-mail. Livrarea produselor aflate în tranzit la curieri nu mai depinde de vânzător. În perioadele sărbătorilor sau perioadele aglomerate pentru curieri, livrarea produselor poate fi întârziată.

Toate produsele disponibile în stoc se livrează în termen de 2-3 zile lucrătoare. 

În cazul produselor care nu se afla în stoc, termenul de livrare variază între 3-15 zile lucrătoare, însă termenul exact va fi comunicat după confirmarea comenzii. În situația în care termenul de livrare depășește 15 zile veți fi contactat telefonic de unul dintre reprezentanții noștri.

Termenul de livrare pentru produse din policarbonat

Produsele din policarbonat cu lungimi de până la 3m se livrează în termen de 2-5 zile lucrătoare, prin curierat sau mașinile proprii.

Produsele din policarbonat cu lungimi mai mari de 3m se livrează în termen de 5-15 zile lucrătoare doar cu mașinile proprii și în funcție de rutele de transport.

În cazul în care livrarea se efectuează cu camionul de 12 tone, clientul este responsabil pentru alegerea unui loc potrivit de predare a mărfurilor, în care să nu blocheze sau să îngreuneze traficul și unde este posibilitatea de a întoarce camionul. și să se ocupe de permisul și taxa de acces pentru tonaj în zonele cu restricție.  

Tarifele de livrare

Tarifele de livrare sunt estimate în coșul de cumpărături și sunt vizibile înainte de finalizarea comenzii online. 

Costul livrării se calculează în funcție de greutatea și volumul produselor comandate, dar poate varia și în funcție de localitatea în care se face livrarea.

Pentru categoriile de produse cu greutate mare, costul livrării va fi calculat și comunicat clientului telefonic sau pe e-mail, acesta având posibilitatea de a accepta sau a anula comanda. 

Deteriorarea produselor în timpul livrării

În cazul deteriorării vizibile a ambalajului sau produsului vă rugăm să verificați integritatea conținutului împreună cu delegatul transportatorului. Acesta din urmă este obligat să noteze rezultatul verificării într-un proces verbal sau AWB cu mențiunea: PRODUS DETERIORAT ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI. De asemenea, dacă aveți posibilitatea vă rugăm să faceți niște poze în care să se vadă cât mai bine problemele.

Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului.